dilluns, 6 de maig del 2013

Marató de Muntanya Rialp - Matxicots 2013


M’he inscrit a la Marató de Muntanya  Rialp – Matxicots
42 quilòmetres. 3000 metres de desnivell positiu. Dissabte 14 de setembre del 2013.



M’ha explotat el cap. Jo no sóc corredor de muntanya. Ni corredor a seques. He fet alguna mitja marató i alguna cursa de muntanya acompanyat de cerveses. I faig tant esquí de muntanya com puc. Això sí, estic motivat.

Bé, menteixo. En realitat estic acollonit de la bogeria que he fet. La motivació suposo que ja anirà venint poc a poc. I els desgraciats que m’hi han fet llençar de cap involuntàriament, sense saber-ho, també contribuiran a motivar-me.

Doncs res, que la intenció és anar escrivint aquí com va evolucionant el meu estat d’ànim, la preparació mental, i també la física, les meves pors, i tot allò que em vagi passant pel cap. I òbviament els consells dels qui sou més bojos que jo. 

I aquí estarem, des d’avui i fins al 14 de setembre. El dia de la bogeria. I no hi ha paio més feliç que un boig. Així que endavant.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada